naomihackmann.reismee.nl

Een paar uur voor vertrek, testbericht

Hallo!

Even een test berichtje of iedereen deze ontvangt. Ik zou willen zeggen als je hem niet krijgt laat het dan even weten maar dat gaat natuurlijk niet.. Misschien een apje/mailtje of iets sturen als je het ontvangen heb.

Over 1,5 uur ga ik richting schiphol. Whaaaaaaaaaaaaa

Ik denk dat ik er klaar voor ben. Nog even koffie en gebak met mn lieve papa en mama en dan is het straks toch echt zover.

Niet te veel nadenken en gaan. It will be great!

Hasta luego!

xxx

Reacties

Reacties

Yvonne Funcke

Bericht in goede staat ontvangen!
Wens je een heel goede reis en veel plezier!
(denk erom, er zijn veel zakkenrollers in Barcelona, heb ik aan den lijve ondervonden)

Jacqueline

Leuk idee!
Heel veel succes!
Groetjes
Jacqueline, Wils, Wesley en Willow.

Joke Klopman

Goedemorgen Naomi,

Welkom in Barcelona!!

Hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je in een leuk gezin terecht bent gekomen.

Hoe heb je vannacht geslapen?

Het zal best even wennen zijn, allemaal nieuwe indrukken;
een ander land, de taal een vreemd gezin, maar je hebt vooral jezelf meegenomen, een kanjer van een meid die dit toch maar effe doet!

Ik ben trots op je!

Geniet vooral van deze tijd, voordat je het weet is het alweer voorbij!

Heel veel plezier,
Liefs en een dikke kus,

Joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active