naomihackmann.reismee.nl

Verandering laatste dagen

Een verandering in mijn schema!
Ik kan jullie natuurlijk niet met de verkeerde informatie laten zitten.
Gisteren vertelde Neus mij dat dit mijn laatste werkdag was, ze zei je bent begonnen op een woensdag, dus woensdag is ook je laatste dag. Ik had nog 4 uur open staan die in niet had gewerkt van de dagen dat ze naar de Costa Brava waren dus deze zou ik dan donderdag, vandaag dus werken, en daarna ben je vrij. Zo maak ik al mijn uren en kan ik normaal betaald krijgen. Dus ik ben nu vrij! Mijn werk als au pair zit erop en wat komt het nu dichtbij...
Ik begin die kindjes ineens echt schatjes te vinden en heb ineens het idee dat ik ze ga missen! Potverdorie en ik had me toch al zo ingesteld op een makkelijk afscheid.
Nu is het alleen nog een probleem dat zij willen vertrekken naar het vakantiehuisje wanneer ik wegga... En dan loopt mijn plan van zonder koffers mijn mams ophalen in de soep. Met twee koffers in mijn eentje naar het vliegveld is geen optie.. Ik heb gevraagd of ik gebracht kan worden, of dat zij wel thuis kunnen blijven tot ik weer terug ben om mijn koffers op te halen. Maarja dit moest nog even overlegt worden, dus dat hoor ik zaterdag avond wel denk(hoop) ik..

Vandaag naar de pedicure geweest. oi oi oi... dat deed best wel pijn af en toe. Bij die 2 tenen die al maaaanden pijn doen. Vast iets ingegroeid ofzo. Ze heeft er nu een tijd aan zitten rommelen(heeel fijn) dus misschien is mijn probleem nu opgelost! Aan het einde nog een mini massage, grappig dat ik hierbij heel erg aan voetreflex moest denken, van o ja wat zat hier ook alweer? Ik ben zo benieuwd wat mijn voeten nu vertellen!
Toen moest ik weer eens afscheid nemen van een andere au pair die ik niet meer zou zien. Zij zit dit weekend met haar familie op de costa brava dus kan morgen niet naar Flathery´s komen..
Ook weer zo´n nadeel aan die avond waar ik zoveel zin in heb, afscheid nemen...
Van een heleboel! Maarja, dat hoort er ook weer bij. Boeeeh!

Och ik krijg vlinders in mijn buik als ik denk aan thuis. Mijn eigen alles!

Morgen ga ik dus maar lekker mijn kamer helemaal schoonmaken en opruimen.
Nu ga ik maar stoppen want ik geloof dat ze gaan slapen en hun slaapkamer is naast de computer kamer.

Zo weer helemaal bij!

Bona nit!

Reacties

Reacties

Ellie

Heel veel succes met het afscheid nemen van alles en iedereen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active