naomihackmann.reismee.nl

Mijn mini vakantie

Holaa!

Zo, ik moest even op zoek naar batterijen voor het toetsenbord! Nadat ik erachter was dat het toetsenbord niet werkte omdat de battarijen vervangen moesten worden. Wie verwacht dat nou bij een Mac toetsenbord. Gelukkig het eerste laadje wat ik open trek opzoek naar batterijen meteen bingo! Misschien ken ik deze mensen toch beter dan ik denk.

Ik heb aaaalle tijd voor mijn blog verhaal vandaag!
De familie is vanmiddag voor 5 dagen vertrokken naar hun beachhouse in Tarragona.
Aangezien het mijn geheel vrije weekend was en ik al had gepland om naar Costa Brava te gaan heb ik gevraagd of het mogelijk was dat ik hier blijf. Ennn dat was mogelijk! Ik heb dus een prachtig huis, 5 dagen voor mij alleen! Het voelt als een mini vakantie! Nu kan ik weer even helemaal bijkomen en opladen voor mijn laatste 10 werkdagen in Barcelona.

Nu dat ik geen zorg heb voor de kinderen, heb ik de zorg voor de planten. Mijn taak voor vandaag zit erop, ze hebben allemaal water.

Vanmorgen ben ik met Aliyah naar Arc de triompf gegaan. Aliyah wilde er graag voor de laatste keer, voor de door de weeks prijs van 9.95 bij de wok lunchen. Nou, dan ben ik niet zo moeilijk!
Wel wilde ik graag eerst op zoek naar een normale supermarkt. Ik had namelijk dringend een goede deo nodig. Mijn stick werkt hier op de een of andere manier gewoon niet. Helaas, vol met toeristische winkeltjes, chinese supermarkten, en vooral heel veel restaurants en bars. Je ziet heel veel chinees terug in Arc de triompf. Toen we de moed opgaven, een beetje om onsheen keken zag Aliyah ineens een beauty salon. En wij wilde al zo lang onze wenkbrauwen laten doen en een pedicure nemen. En liet dat hier nou heeeel goedkoop zijn! Voor 4 euro heb ik mijn wenkbrauwen laten epileren, misschien niet helemaal wat ik gehoopt had, maar het is een stuk beter geworden! Ze deden dat hier met van die kleverige strips.. nog nooit eerder gezien. Ik dacht dat de chinezen juist echt van de touwtjes waren. Ik besloot nog even te wachten met mijn pedicure, aangezien ik waarschijnlijk nog een heleboel ga lopen. Wel iets voor op het einde van mijn reis! Aliyah deed een mani en pedicure voor 25 euro. Het was allemaal niet erg professioneel maar ze had wel weer zachte voetjes!

En toen, op naar de wok!
We hebben weer heerlijk genoten van de speciale sushi soorten, waaronder die met banaan!
Dit keer heb ik gewoon lekker 3 natillas gepakt! Ik hou der zo van! Zeker iets wat ik mee ga nemen om in Nederland te maken!

Aliyah moest om 14.30 weer terug op station La Floresta zijn om vanuit daar haar au pair kind van school op te halen. Ik ben toen naar de supermarkt gegaan om nog even wat dingen te kopen die ik graaaag wilde hebben deze komende dagen op mezelf. Om te beginnen met vitaminen! Nog steeds eet ik niet veel meer dan een salade met een wortel, tomaat en mais. Er komt gewoon een moment waarop je denkt, ik moet groenten hebben. Dus morgen maak ik mijn lievelings, ravioli 4 quesos con spinazie! Vanavond heb ik lekker makkelijk gedaan met een hotdog

Tongue Out
die ik overigens erg lekker had bereid met kaas! Hollandse kaas!

Mijn boodschappentas was zo zwaar! En het was zo heet! Het was net of ik aan het douchen was met heeeel warm water en heeel veel stoom. Wat mis ik mijn auto toch, ik kon het wel uitgillen hoe erg ik haar mis! Normaal ben ik zo blij met haar wanneer het regent, nu denk ik, wat zou die airco toch fijn zijn! En dan zie ik auto´s zo hoppa die heuvels op roetsjen....
Jullie mogen trouwens best wat regen hierheen sturen, ik zal er wat warmte voor terugsturen, de keren dat het hier heeft geregend, en ik liep net naar huis, vond ik het helemaal niet erg! Al 2x speelde mijn telefoon het nummer ¨het regent harder dan ik hebben kan¨ af wanneer ik door de regen liep. Ik probeer het soms nog eens... het nummer aanzetten, maar het werkt niet.
En dan hoor je mij volgende maand weer klagen over de regen in Nederland en dat het wel eens wat warmer mag zijn haha. Maar het is toch anders hoor hier!

Vrijdag avond ga ik met wat meiden naar Barcelona. Heerlijk uitgeslapen op stap.
Oh, ik geniet nu al zo van deze dagen.
Zondag ga ik met Aliyah naar de Costa brava. We weten nog niet precies welk plaatsje.
Gewoon een dagje strand, dus we moeten nog even opzoeken welke het mooist is!

Het wordt laat, ik ga nog even een filmpje kijken op de bank!

Bona nit, buenos noches,
en aangezien ik alle tijd heb, misschien is mijn volgende verhaaltje alweer snel!

Adéu!

Reacties

Reacties

Papa

Nou, aan je airco had je niet veel. Wij hebben al 3 dagen somber weer en zelfs regen.
Komende week is er weer goed weer beloofd.
Tot over 3 weken!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active