naomihackmann.reismee.nl

Een korte update

Om iedereen even gerust te stellen haha, een korte update.
Eergisteren heb ik met de ouders gesproken over waar ik mee zit. En zij begrepen mij volkomen.
Ze zeiden dat ik me geen zorgen moest maken en dat ze ontzettend blij met me waren. Gister dat de kinderen uit school kwamen wilde Maria weer niks van me weten. Lluis die inmiddels terug is uit Valencia heeft toen met haar gepraat. Ik heb mijn naam veel horen vallen. Ik denk dat Maria nog een uur lang heeft gehuild maar daarna kwam ze uit zichzelf met knuffels en kusjes. Ze was veranderd als dag en nacht. Ze wilde zelfs graag de over gebleven pannekoeken eten en gaf toe dat ze, ze heel lekker vond. (met kaas, het is een echte kaas lover)
Gisteren heeft Lluis het mij ook nog even uitgelegd. Ik kan niet meer voor ze doen dan dat ik doe. Hij legde uit dat de kinderen altijd lastig zijn als hij weg is voor werk. Daar heeft Neus ook atijd problemen mee. Ook vertelde Maria dat papa en mama altijd maar met Marc speelde en zij met Naomi. Ze was dus jaoers. Dit verklaart waarom het elke keer i don´t want Naomi was. Lluis heeft haar uitgelegd dat ik hier alleen ben, dat mijn papa, mama en broer ergens anders zijn en dat zij nu mijn familie zijn. Dat begreep ze. Ook vertelde hij haar dat als Marc haar veel met mij zag spelen Marc ook met mij zou gaan spelen. En dat papa en mama dan ook weer meer met Maria zouden gaan spelen. Dit heeft ze blijkbaar geaccepteerd! Ik ben blij dat het duidelijk is dat ik het moeilijk vind dat ik de kinderen niet onder controle heb en dat de ouders dat begrijpen en natuurlijk dat ik nu niet meer voor ze kan doen dan dat ik doe.

We gaan zometeen naar zwemmen met Maria en daarna gaan we boodschappen doen. Wat de middag brengt geen idee?

Morgen ga ik naar het strand in Barcelona met een andere au pair! Ik hoop dat ik het allemaal kan vinden want ze wilde bij het strand afspreken. Ik twijffel nog of ik met de metro ga dan moet ik overstappen. Of dat ik ga lopen vanaf het station, dan ben ik wat langer onderweg, maar het schijnt een leuke route te zijn. En 1 rechte weg.. dan is alleen de vraag waar begin ik aan die rechte weg.. Maargoed ik heb haar nummer voor als ik zoek raak!

Voor nu ga ik me nog even klaarmaken!

Adios

Reacties

Reacties

Ellie

Ik ben blij voor je dat Lluis jouw reddende engel is daar. Hij heeft het blijkbaar voor elkaar gekregen dat alle neuzen weer dezelfde kant op staan.
En ik hoop dat je morgen van jouw collega au pair herkenning krijgt omtrent de omgang met de kinderen.
Veel strandplezier en succes met het vinden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active